Archive for 18 października 2014

Serwisy sportowego

Dawno już minęły czasy, kiedy kibice o wynikach swoich ulubionych drużyn czy zawodników, dowiadywali się za pośrednictwem porannej prasy czy ewentualnie radia. Dzisiaj możemy powiedzieć również, że co prawda bardzo powoli, odchodzić też do lamusa historii prymat telewizji w obserwowaniu widowiska sportowego. A przynajmniej w tym wszystkim, co dzieje się niejako obok prezentowanego widowiska. Niegdyś popularne, telewizyjne programy sportowe, w których eksperci opowiadają o swoich przewidywaniach i dzielą się z widzami specjalistyczną opinią, tracą swoją klientelę. A to dlatego, że w internecie mamy do czynienia z dziesiątkami, czy nawet setkami stron i serwisów, które prowadzą podobną działalność, ale w sposób dużo bardziej intensywny, żywy – co niejako wynika z charakteru medium. Komputery z podłączeniem do internetu w jakiś sposób zrewolucjonizowały więc także przekaz informacyjny w świecie sportu, choć sam przekaz widowiska należy jeszcze do telewizji, przede wszystkim z uwagi na trudności techniczne samego przedsięwzięcia jakim jest transmisja np. meczu piłki nożnej. Ciekawe jednak jak długo potrwa ten telwizyjny prymat.