Jak tworzyć skuteczny program lojalnościowy?

Biznes

23-06-2021

Sparta Loyalty to jedna z przodujących firm na rynku w zakresie tworzenia programów lojalnościowych. Specjaliści wykorzystują w swojej działalności wiele przydatnych narzędzi, na przykład AI, które zbiera dane na podstawie monitorowania działania programu lojalnościowego. Analizuje postępowanie klientów i jest w stanie określić ich nawyki zakupowe, a także sposób komunikowania oraz preferencje. Jest to bardzo przydatne podczas tworzenia strategii marketingowej, ale też modyfikacji programu lojalnościowego. W obu tych obszarach można liczyć na wsparcie ze strony specjalistów z zespołu Sparta Loyalty.

 

Oszczędzanie w czasach kryzysu

Na czym najbardziej zależy klientom w czasie kryzysu? Oczywiście na tym, aby wydać jak najmniej pieniędzy, aby móc oszczędzać. Sparta Loyalty wychodzi tu z pomocną ręką, ponieważ dobrze dopasowany program lojalnościowy będzie świetną inwestycją firmy. Klienci coraz częściej i coraz chętniej korzystają z programów lojalnościowych, więc to jest dobry moment na przemyślenie tej kwestii. Niemal każdy szuka dzisiaj oszczędności, przez co gift card cieszy teraz bardziej niż wcześniej. Jednak o tym, jaką formę powinien przyjąć program lojalnościowy, ostatecznie powinni zadecydować specjaliści, którzy najlepiej znają rynek i rządzące nim mechanizmy, a także najnowsze trendy i upodobania konsumentów.

 

Mobilność

W czasie pandemii zauważono, że coraz więcej ludzi korzystało z rozwiązań zdalnych. Zakupy internetowe, zdalne nauczanie, zdalna praca, wizyty lekarskie. To sprawia, że Sparta Loyalty poleca mobilne rozwiązanie dla Twojego biznesu. A więc aplikacje mobilne, zakupy internetowe i programy lojalnościowe z tym związane itp. W tym przypadku najważniejszy jest komfort klienta, a Ty możesz to zapewnić, dodatkowo wprowadzając atrakcyjne korzyści dla klienta. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że rozwiązania oferowane przez Sparta Loyalty służą zarówno firmom działającym na co dzień stacjonarnie, jak i sklepom internetowym.

Komunikacja

Sparta Loyalty gwarantuje Ci sprawną komunikację, na bazie strategii marketingowej, którą dla Ciebie stworzy. Co jest najważniejsze? Wczuć się w potrzeby klienta, w najnowsze trendy i komunikować się z odbiorcami za pomocą wszelkich mediów. Najbardziej trafione w ostatnim czasie są social media, dzięki którym możesz zbudować wizerunek swojej marki i być w stałym kontakcie z klientami. 

 

Elastyczność

Jedną z kluczowych cech sprawnego programu lojalnościowego jest elastyczność. W dostosowywaniu się do zmian pomoże Ci Sparta Analytics. Jest to pomoc świadczona na podstawie zebranych danych, które pomagają stworzyć analizę  rynku, zmieniających się trendów, ale też zmian zachodzących w nawykach zakupowych konsumentów. Dotyczą również ich sposobu komunikacji oraz przyzwyczajeń. Elastyczność działań, ale też elastyczność samego programu pozwala osiągnąć wysokie wyniki sprzedażowe, a także zbudować trwałe relacje z konsumentami, a szczególnie z grupą docelową. Na niej najbardziej skupia się Sparta Loyalty. Sprawdza jej potrzeby, analizuje zmiany, które zachodzą w ich działaniach. 

 

Jak tworzyć skuteczny program lojalnościowy?

Podobne artykuły