Zaradność i kreatywność - handmade „Zetek”

Hobby

30-11-2021

Produkty handmade zyskują coraz większą popularność. Dzięki dominacji social mediów w życiu codziennym coraz łatwiej jest dzielić się z innymi ludźmi tym, co się stworzyło. Dodatkowo, nowa, covidowa rzeczywistość i życie w lockdownie sprawiły, że ludzie poszukiwali nowych sposobów na produktywne oraz kreatywne spędzenie czasu wolnego.

W socialach można zobaczyć coraz więcej własnoręcznie robionej biżuterii, torebek, kapeluszy, szalików oraz ceramiki. Charakteryzuje je ekologiczność, oryginalność i odzwierciedlenie ducha generacji Z.

SercePik

Radość i indywidualizm to cechy, które opisują współczesną młodzież. SercePik oferuje kolorową biżuterię, którą wyróżnia oryginalny minimalizm. W pierścionkach i naszyjnikach znajdują się koraliki w kształcie żelków, kwiatków lub emotek. Wyraziste kolory oraz żywe wzory to przeciwstawienie się elegancji i profesjonalizmowi, charakterystycznego dla starszego pokolenia i klasyki.

Biżuteria SercePik to bunt przeciw wszechobecnej prostocie. Ma manifestować radość, różnorodność, oryginalność oraz zrywanie z ramami stereotypów.

Zaradność i kreatywność - handmade „Zetek”

Karmazynki

To sklep odzieżowy, który bardzo głośno chcę pokazywać siłę i radość młodości. Odważne, wesołe kolory, śmieszne wzory i struktury. Projektantki inspirują się tym, co zauważą na działach dziecięcych innych sklepów odzieżowych. Ubrania szyte przez Karmazynki wykonane są ze wzorzystych, ekologicznych materiałów, często przedstawiających znane postaci z bajek. Mogą prawidłowo kojarzyć się z pościelą dla przedszkolaka.

Aspazja

Aspazja tworzy popielniczki, naczynia na biżuterię oraz inną, dekoracyjną ceramikę. Jej produkty charakteryzuje minimalizm, kolory i szalone projekty. Krzykliwość i oryginalność to nowy trend, którym równie chętnie podąża Aspazja. Ceramika zyskuje na coraz większej popularności jako nie tylko ładny dodatek do wystroju wnętrza, ale także funkcjonalne naczynie do przechowywania.

Według badań przeprowadzonych przez McKinsey generacja Z mając dostęp do nieograniczonej liczby informacji, staje się pragmatyczna i analityczna w kwestii podejmowanych decyzji konsumenckich. Prawie co piąta „Zetka” pragnie posiadać własną firmę i zamienić hobby w pełnoetatową karierę.

Podobne artykuły